Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista Multi-Ensayos
Portal
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Directrices para autores
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 8 (2018)
Vol. 4 No. 8 (2018)
Published:
27-02-2019
PRESENTATION
Presentation
Beverly Castillo Herrera
1
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Presentation
Beverly Castillo Herrera
1
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Presentation
Beverly Castillo Herrera
1
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Presentation
Beverly Castillo Herrera
1
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EDUCATION SCIENCES AND HUMANITIES
Baracoa: Historical Region in the deepest and most oriental of Cuba
Ángela María Gutiérrez Cruz
2-7
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Baracoa: Historical Region in the deepest and most oriental of Cuba
Ángela María Gutiérrez Cruz
2-7
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Baracoa: Historical Region in the deepest and most oriental of Cuba
Ángela María Gutiérrez Cruz
2-7
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Baracoa: Historical Region in the deepest and most oriental of Cuba
Ángela María Gutiérrez Cruz
2-7
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
ECONOMIC AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Accompaniment of assistant students and use of computerized software in Familiarization internship in Public Accounting and Finance. UNAN-Managua; FAREM-Estelí
Jeyling María Alfaro
8-12
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Accompaniment of assistant students and use of computerized software in Familiarization internship in Public Accounting and Finance. UNAN-Managua; FAREM-Estelí
Jeyling María Alfaro
8-12
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Accompaniment of assistant students and use of computerized software in Familiarization internship in Public Accounting and Finance. UNAN-Managua; FAREM-Estelí
Jeyling María Alfaro
8-12
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Accompaniment of assistant students and use of computerized software in Familiarization internship in Public Accounting and Finance. UNAN-Managua; FAREM-Estelí
Jeyling María Alfaro
8-12
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Use of the demographic bonus in order to undertake in unity the development of Nicaragua
Bladimir Caldéron Aguilera
13-17
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Use of the demographic bonus in order to undertake in unity the development of Nicaragua
Bladimir Caldéron Aguilera
13-17
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Use of the demographic bonus in order to undertake in unity the development of Nicaragua
Bladimir Caldéron Aguilera
13-17
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Use of the demographic bonus in order to undertake in unity the development of Nicaragua
Bladimir Caldéron Aguilera
13-17
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
SCIENCE TECHNOLOGY AND HEALTH
Learning with MOODLE
Marlene Rizo Rodríguez
18-25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Learning with MOODLE
Marlene Rizo Rodríguez
18-25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Learning with MOODLE
Marlene Rizo Rodríguez
18-25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Learning with MOODLE
Marlene Rizo Rodríguez
18-25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Teaching innovation for the sustainable development
Oscar Antonio Chacón
26-37
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Teaching innovation for the sustainable development
Oscar Antonio Chacón
26-37
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Teaching innovation for the sustainable development
Oscar Antonio Chacón
26-37
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Teaching innovation for the sustainable development
Oscar Antonio Chacón
26-37
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Professional profile for the training of Civil Engineers of the 21st century
Sergio Junior Navarro Hudiel, Sandra Lorena Blandón Navarro
38-44
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Professional profile for the training of Civil Engineers of the 21st century
Sergio Junior Navarro Hudiel, Sandra Lorena Blandón Navarro
38-44
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Professional profile for the training of Civil Engineers of the 21st century
Sergio Junior Navarro Hudiel, Sandra Lorena Blandón Navarro
38-44
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Professional profile for the training of Civil Engineers of the 21st century
Sergio Junior Navarro Hudiel, Sandra Lorena Blandón Navarro
38-44
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
JOURNAL MULTI-ENSAYOS
Revista Multiensayos Num. 8
Revista Multi-Ensayos
1-44
PDF (Español (España))
Revista Multiensayos Num. 8
Revista Multi-Ensayos
1-44
PDF (Español (España))
Revista Multiensayos Num. 8
Revista Multi-Ensayos
1-44
PDF (Español (España))
Revista Multiensayos Num. 8
Revista Multi-Ensayos
1-44
PDF (Español (España))
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español (España)
Make a Submission
Make a Submission