Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista Humanismo y Cambio Social
Portal
Current
Archives
Editorial Team
Normas Editoriales
Normas de presentación
Estructura de manuscritos
Normas de estlilo
Método de arbitraje
About
Historia
About the Journal
Secciones de revista
Submissions
Política de acceso abierto
Preservación Digital
Ética y buenas prácticas de la revista
Privacy Statement
Detección Plagio
Indices
Contáctenos
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Número 19. Año 9. Enero - Junio 2022
Número 19. Año 9. Enero - Junio 2022
Published:
11-05-2022
Editorial
Editorial Num.19 Año 9
Marvin Antonio Villalta Orozco, Jonathan Flores Martínez
7-9
pdf (Español (España))
Central Theme
Stone tools in Santa María de Nueva Segovia, Nicaragua. 300-800 AD
Leonardo Daniel Lechado Ríos
10-23
pdf (Español (España))
Artículo y ensayos
Matiguás Project: archaeological heritage and the community
Jeus Antonio González Tuckler
24-35
pdf (Español (España))
Returning to the Discussion on the proposal for the Ulúa Matagalpa Cultural
Uwe Paul Cruz Olivas
36-56
pdf (Español (España))
Ancient ceramics in Nicaragua and its manifestations in the department of Jinotega
Christopher José Gago Vega
57-90
pdf (Español (España))
"Los Ranchitos” and “La Letra”: two iconic archaeological sites of the municipali ty of Nueva Guinea, RACCS, Nicaragua
Leonardo Daniel Lechado Ríos, Sagrario Balladares N.
91-107
pdf (Español (España))
Parenting models in the family and their impact on children’s behavior
Valeska De Los Ángeles Mendoza Rivera, Keyla Rebeca Maltez Gutiérrez
108-121
pdf (Español (España))
Alcoholics Anonymous: a religious community that generates identity
Ángel Alejandro Gutiérrez Portillo
122-137
pdf (Español (España))
Reviewable perpetual prison in Nicaragua
Victor Habed Blandón
138-151
pdf (Español (España))
The planet threatened and threatened by climate change
Pedro Alberto Aburto Jarquín
152-169
pdf (Español (España))
Effectiveness of a psychopedagogical intervention in a third year high school student, case study
Alberth Jonathan Arias García, Paola Raquel Lira Gaitán
170-181
pdf (Español (España))
facebook
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Español (España)
English
Current Issue
Make a Submission
Make a Submission
Keywords